Anlayan var mı arkadaşlar 18-20 lökosit ve 18-20 epitel çıkmış tahlilimde bugün gebelik kontrolümde ben istemiştim akıntım ve yanmam olduğu için anlayabiliyorum enfeksiyon olduğunu ama çok mu kötü nedir çarşamba 3lü taramam var o zaman sorarım diye gitmedim sonuca şuan baktım da gördüm