İlk defa başıma geldi ve çok korkarak yazıyorum .Biraz önce duştan çıktım saçımı havluyla nemini aldım hafif ıslak saçlarımı taramaya başladım 4. 5. Taramada uç kısmında bi takılma oldu sanki düğüm olmuş gibi taramaya çalıştım birde tarağın üstüne baktım resmen makasla kesilmiş gibi iki parmak genişliğinde ve boyunda saçım koptu ama böyle dibinden kopmuş bir saç değildi resmen makasla kesilmiş gibi tarağın üstündeydi ve 2 parmak boyundaydı aldım baktım hani dipten mi koptu diye yok ucundan kesilmiş bir saçtı nedir bu sizce çok korktum başına gelen varmı kopan saçta düğüm vs yoktu yamuk falanda değildi resmen dümdüz kesilmiş bir saç şekli 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😞