Doğduğundan beri yanından ayrıldığınız an ağlayan bir bebek.. hayal edin evet 9 ay 21 günlük oldu gram değişmedi sadece gündüz uykusunda işte biraz dinleniyorum onun harici sürekli yanında olmam lazım yoksa ağlar normal ağlama da değil yani ben asla bırakıp su icemem bi lavaboya gidemem cidden sıfır yani bırakıp gidemem abartmıyorum bu normal mi? tv de açmak istemiyorum ama evde yalnızım kafayı yemek üzereyim saçma değil mi yani sebebi ne olabilir