Eailesi4 vallahi bende yapıyorum herşeyi bazen çok güzel yiyorlsr bazen ağızlarını açmıyorlsr baktığında uzun kilosu iyi duruyor ama Dr hesaplama yapıyor kilo almıyorlar diyor tereyağı peynir yoğurt hepsini evde yapıyorum kuzu kıyması hergun bir yemeğine katıyorum
Bu arada sağlık ocağında da kadın çok iyi kilosu boyu diyor ama oda bıngıldağı kapanmıyor diye kafayı taktı onuda hastanedeki normal bu aylsrda böyle olur diyor anlamadım 😀😀😀