Merhaba güzel anneler yorumlarınıza ihtiyacım var. Oğlum 10,5 aylık zaten pütürlü hiçbirşey yemiyor. Bazen ek gıdayı yedikten sonra ağız dolusu ne demek çok feci kusuyor kaç kere halıları yıkamaya verdim o derece kusuyor son zamanlarda arttı dün akşam gene kustu ve kusarken çok zorlanıyor nefessiz kalacak diye korkuyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı. İştahsız zayıf bir bebek acaba bazen ağzını açmadığı halde veriyorum ondan olabilir mi o da 4 saat sonra filan hiç acıkmaz acıktım diye ağlamaz. Ne yapcamı şaşırdım böyle bi durum yaşayan ya da yorumu olan varsa paylaşırsa çok mutlu olurum. Şimdiden parmaklarınıza sağlık