Merhaba oğlum 14 aylık her uykuya geçişinde gece ve gündüz mememde uyuyor yatağa koyduğum an deli gibi bağırmaya başlıyor pış pis pat pat yapıyorum uykuya devam ediyor ama elimi çektiğim an yine ağlama krizlerine giriyor bu sorunu yaşayan var mı ne yapacağımı bilmiyorum çok çaresiz durumdayım