momysncp_ çok sağol canm teşekkür ederim. O gün Molfix aldım oda büyük geldi sonra 3 no aldım o iyi ama molfix de 2 kez çişini yapsın sanki 6 saattir hiç bez değiştirmemişim gibi dolu dolu gösteriyor daha önce baby turco kullandığım için, Molfix i çok sevemedim bu yüzden,4 no bezde elimde patladı resmen ama ara ara kullanırım artık ilerleyen aylarda. Bu markayıda deneyeceğim inşallah bende memnun kalırım, bu 3-4 no bez geçişi malesef zorladı biraz numara ve marka bulma konusunda