Bebişime SMA mama kullanıyordum kızlar egzama oldu ve doktor mamadan olabileceğini mamasını değişmemi söyledi alerjik mama yazdı aptamilin ve maalesef bebeğim onu içmeye başladığından beri aşırı derecede kusuyor doktora gittiğimde artık bunu kullanmak istemediğimi bebeğimin belki de alerjisi olmadığını bu yüzden normal mama kullanmak istediğimi ve marka tavsiyesi istedim mama markası söylemiyorum bütçene uygun olanı alabilirsin dedi bende Bebelac Gold denemek için aldım. Fakat bebişim şuan bununla kilo almadı ve maalesef kusmaları aşırı derecede olduğu için reflü olabilir AR mama kullan dedi doktor aradığımda ama ilcedeyim ve bulamadım eczanede dahi yok.
Şuan mamamız bitti eşim görevde 8 gün sonra gelecek evimde SMA mamasından var acaba gece uyandığında ve yarın tekrardan sma versem bir problem yaratıp yaratmayacağını kontrol etsem yanlış mı yapmış olurum ???
Çünkü şuan evde maması bitti ve mama ile besliyorum biteceğini tahmin edememiştim ona göre eczaneye gidip Bebelac Gold alacağım fakat kilo olarak artış yapmadı maalesef