Dilaraa34 Merhaba kızlar. Kızımın aşı yeri iltihaplanmıştı akşam banyo yaptırırken kendiliğinden patlayıp aktığını fark ettim iltihabın. Başına gelen var mı? Bi sıkıntı olur mu
Gmzkyr Dilaraa34 verem aşısı sanırım . Ebe aşının tuttuğunu gösterir dedi . Bizdede oldu iltihap akınca yara gibi kabuk bağladı ve geçti.
izd Dilaraa34 eğer verem aşısı yeri ise bu yaşanabilir iş. Ben sormultum hatta yeri temizleyelim mi pansuman vs yapalım mı diye gerek yok demişlerdi, ama kızımda olmadı