Merhaba kızlar 19 gün önce spinal sezeryanla doğum yaptım çok şükür herşey yolunda bu ağrılar ne zaman azalıyor göbeğimde yanma tarzı bi acı var kaslarla ilgili mi dokundukça yanıyor iç çamaşırım sıktığında yanıyor ağrıda değil yanma sizde de böyle oldu mu 40 çıkınca hafifler mi bu ağrılar 😒🙄