Hiç hap kullanmadım prev. İle korunuyoruz fakat bana iyi gelmiyor rahatsız edici cerazette hemen koruyor mu yoksa bir süre kullandıktan sonra mi korunmayı bırakmalıyız yan etki falan yaptı mı kafamda bin türlü soru var korkudan cesaret edemiyorum spiral taktirdim rahim boyu kısa olduğundan kayma yaptı tutması zor dedi doktor sürekli kayar dedi bir daha taktırmadim hap kullanan arkadaşlar bana yardımcı olabilir misiniz 🙄🫠