Kızlar bebeğim 6.5 aylık 5 aylıktan itibaren ek gıdaya geçtik doktor önerisiyle herşeyi 3 gün kuralıyla verdim yumurtayı da son 2 haftadr veriyorum (sarısını) 1 hafta boyunca azar azar verdim ne zamanki artırdım bebeğim çok huzursuzlanmaya başladı hafif pişik var ve özellikle akşamları çok huzursuz. Gece gaz sancısı çekiyor, kesince geçti verince yine oldu. Başka sıkıntısı yok aslında ama bu bile alerji olduğunu mu gösterir? Doktoruma kalsa bununla çok ilgisi yok ama resmen yumurta yediği günler huzursuz. Gece ağlayarak uyanıyor falan.. ne dersiniz?