ikizlerinannesi Aynısını bende yaşadım tıpkısı gende. Doktora sorduk doktor bu çocuk mideden ibaret mi başka organı YÖK mü mesela beyin bağırsak dedi. Benimde bazen yine öyle yapıyor ama kucağıma alıp gezdiriyorum. Koluma yatırıyorum. Şarkı söylüyorum yada YouTube’dan sevimli dostları açıyorum 🙈 Tabi bu arada altına bakmış oluyorum. Bişekilde sakinleşince susuyor. Sütüm az olduğu için mama alıyor.Yinede Eds ile verdiğim için emzik gibi meme veriyorum uyuyor. Gezdirip yorunca sakinleşince hareketler yaptırınca kol bacak. Yoruluyor sanırım uyuyor sonra.