ozomom Arkadaşlar herkese iyi akşamlar. Bir ay önce spiral taktırdım ilk adetimi gördüm ama fazla geliyor fazla olacağını söylemişti zaten doktor ama sorun şu parçalı şekilde geliyor. Ben de şüphelendim acaba kayma mı yaptı diye. Başına gelen var mı?
ozomom HacerErdogan teşekkür ederim randevu aldım ama inşallah kaymamıştır kanamanın şekli biraz beni korkuttu