Merhaba annelerim şuan 7 haftalık hamileyim ve ⅘ gündür kabızlık çekiyorum hemde ciddi şekilde kabızlık doktorum duphalac şurup iç dedi ama bulantılardan ötürü onu içemiyorum kayısı kompostosu içiyorum kefir denedim, şalgam içiyorum bunlara rağmen yapamıyorum çözümünüz varmı ?