sema02goktug kahvekokusuu merhaba benim kayınvalidem devlette yaptırdı 3 sene önce sadece doktor bıçak parası istemiş sanırsam 1000 tl vermişti hiç bir sıkıntısı olmadı iz de kalmadı ama yavaş yavaş göz kapakları düşmeye başlıyor