Ecegerginn Kızlar bebeğim 5 aylık boğazı iltihaplanmış dedi doktor . Dünden beri ateşi var ve ishal. Doktor antibiyotik ve parol şurup yazdı. Ama ateşi düşmedi ne yapmam gerekiyor başından geçen varsa öneride bulunur musunuz?
Aylinayliz50 Ecegerginn merhaba nasıl oldu bebeğiniz acaba . Benim de kızım 6 aylık boğazı kızarmış baya doktor dolven ve calpol verdi ateşi çok olursa bunları dönüşümlü ver dedi siz ne yaptınız
Ecegerginn Aylinayliz50 antibiyotik şurup kullandık o iyileştirdi baya. Hastanede ölçülümce ateşi 38.6 idi. Soğuk buzlu suya havlu batırıp vücudunun her yerinde tuttular. Ateşi biraz indi o şekilde. 3 gün sonra ateşi vs geçti zaten. Antibiyotik olmayınca geçmedi maalesef bende daha öncesinde aferin vs verdim ama iyi gelmemişti