Nesradonmez ablayla bizim daha önceden bir tartışmamız oldu hala sataşmaya çalışıyor aklınca laf sokacak ben unuttum bile ama ablanın içine yara olmuş heralde 6 yıl okudum diye gezen insan işte bu milletin psikolojisini düzeltecekse ben Ordinaryusum fkfkfkf
Ben kendi açımdan ve yaşadığım tecrübe ile yazayım size bir arkadaşımın kızı da bu şekilde Belçika’da oturuyorlar Fransız bir bakıcı buldu Cocuk dil karmaşası yaşadı ve konuşmadı yukarıda da bir kaç kişi belirtmiş naçizane tavsiye vermek istedim umarım bakıcınızla anlaşırsınız iyi gider her şey sevgiler