Elfkaraks öncelikle geçmiş olsun
buna bi bak istersen
Ben doğumdan sonra ısırgan otu çayı falan da içtim sütü artırıyor dediler
Yine de doktorunuz varsa sorun
İltihap ve içteki yaralara birebirdir isirgan otu
Yapın diye zorlamıyorum ama bi araştırın doktorunuz izin verirse yapın deneyin belki iyi gelir çünkü ben hamilelik öncesinde isirgan otunu anal fissurum icin yapmıştım cok iyi geldi
Ne varsa doğada var gerçekten
İlaç falan boş iş