melekbuse22 Kızım 1 yaşında 7,5 kilo fakat 1700 kg doğdu ortalama olarak 9 9,5 kilo olması gerekmiş arkadaşlar nasıl kilo aldırabilirim iştahsızda bu aralar önerileriniz var mı?
kayraninannesiiii melekbuse22 doğum kilosunun 4 katına çıkmış olmasını istiyor doktorlar. Önemli olan doğum kilosuymuş
Elfks_ melekbuse22 saglikli olduktan sonra zayif veya kilolu olmasinin bi onemi yok bence🥰 cok rahatsizlik duyuyosan kiloyla ilgili pirinc unu irmik misir unlu mamalae yapabilirsin ek gidaya zaten baslamis olmasi lazim ceviz muz
Nurfatihsare melekbuse22 mrb benm kizmda o kiloda dogdu prmutreydi biryasinda tam 8.300 ckti okdr ilglnmeye ama şuan 17aylik duzltms şuan 10kilo anca ve yani eskisi gibi çok almylr yurudkleri ve hrktten dolayi
zynn Doktor ne diyor? Persentil tablonuz nasıl? Eğer alt sınırın altında değilseniz takılmayın kiloya
melekbuse22 zynn doktor randevumuz 8 eylülde ne diyecek bilmiyorum, zayıf duruyor zaten de internetten persentil tablosuna baktığımda en alt sınırda gösteriyor