Urazkom benim kızım 1 yaşındayken doktorumuza sormuştum bebelac kullanıyordum kilo aldırmıyor sanki demiştim
Kiloya yorum yapmam kilolu bebek sevmeyiz ama staj zamanımda sorsan nişaştası cok fazlaydı önermezdim ancak şuan fermente olduğu için tat ve besleyicilik olarak anne sütüne en yakın diyebilirim bende öneririm demişti