Doğum yapalı bir yıl oluyor kizlar sezaryan doğum yaptım .sabahları resmen belim ikiye ayrılmış gibi uyanıyorum .yatakta bı beş dakka hareketsiz duruyorum sonra tutuna tutuna kalkiyorum.anlayacaginiz çok fena uyaniyrm sabahları .sizce sezaryandan mi aranızda yaşayan var mı .