10.5 aylık kızım başlarda ayak ucuna basıyordu sonra daha normal basmaya başladı cok şükür ama son 4 5 gündür yürümeye calıstırıp kolundan tutup yürütürken adım atması değişti. Yani ayagını kaldırdıgında parmakları yere hala temas ederek sanki sürerek adım atıyor böyle olan var mı merak içimdeyim 🙄🙈 anlatamamıs olabilirim.