Epru40 3 aylik bebeğim var 7 aylik doğdu hep mama verdim aptamil ama şimdi asla icmiyor normal de 2 saatte bir verdiğim mamayi 4 5 saate çıkardım karnı kurulduyor ama asla icmiyor ne yapmam lazım hanımlar yardım edin
Linaamom Epru40 3.ayda öyle bir sıkıntı çoğunlukla oluyor meme reddi yaşayanlar da oluyor ama geçici süreç mama değişikliği yapabilirsinz
mrmlkkk Kızım 4 aylık kadarken 16 saat mama reddi yapmıştı asla asla yememişti.. Allah sabır versin bacım bebiş de bir an önce yesin inşallah.. mamaya karlı hassasiyet olabilir belki, uyurken vermeyi denedin mi