Merhabaaa, oğlum 6 aylık 5.5 aylıkken ek gıdaya başladık. Bir çok şeyi denedik sayılır. 2 gündür sabah kahvaltı olarak yumurta lor peynir pekmez falan veriyorum. Öğlen meyve ya da yoğurt veriyorum. Akşam olarak ne vericem hiç bilmiyorum. Siz neler yapıyorsunuz? Şöyle bi özet geçseniz. Günde kaç öğün olduğunu ve neler verdiğinizi???