Kızlar selam bebeğim 2 aylık oldu halen göğüs yaralarım devam ediyor. Kullanmadığım ilaç krem kalmadı. Göğüs ucum ile o kahverengi alan birbirine cok yakın, emerken ucuna kayıyor. Şimdi de yeniden kanamaya başladı. 6 aya kadar zor sabredicem sanırım. Sizin nasıl? Herkes bu kadar uzun sürmez diyor ama bilemedim ne yapacağımı.