1oznur ben kullandım 1 şişe uyku sıkıntımız vardı geceleri 3 4 olunca uyuyordu. Erken kaldırma, öğle uykusunu az uyutma hepsini denedim. Bu sıkıntı üstüne memeden kesmem gerekti ve emerek uyuyordu sadece hem memeden kesme sürecini rahat atlattık hemde geç uyku sorununu çözmüş olduk.