Oğlum dört yaşına yeni girdi. Birtane çok sevdiği arkadaşı var ama aşırı seviyor sürekli onunla buluşmak istiyor herkese tanısin tanimasin onu anlatıyor ben onu seviyorum dünyalar kadar severim onu diyor. Sorun bunda değil tabiki ama başka kimseyi kabul etmiyor mesela başka bir arkadaşımla buluşunca onun çocuğunu direk red ediyor ben seni sevmiyorum ben diğer arkadaşının adını söyleyip onu seviyorum diyor.Alti aylık da bebeğimiz var bazen ondan bile daha çok sevdiğimi söylüyor. Bu ara büyüklere de aynı kim olursa bahanesi yengesi direk gidip ben seni sevmiyorum falan demeye başladı haftaya okula başlayacak tek endişem ordaki arkadaslarini da kabul etmemesi inşallah okulla beraber duzelicek diye düşünüyorum. 4 yaş sendromu falan mı oldu anlamadım. O arkadaşıyla görüşmesi mi doğru yoksa hiç gorusmemek mi daha doğru bilemiyorum gerçekten napmak gerekir