Beneğim 14 aylık lösemi bir bebek. Uyku problemi sürekli yaşıyoruz hastane sürecinden dolayı zaten düzen oluşamadı. Ama şuanda evdeyiz ve yardıma ihtiyacım var. Sallanarak uyuyordu buara memede uyumak istiyor asla başka türlü uyumuyor gündüz uykusunu da bıraktı normal mi bu ayda . Gecede çok geç yatıyor 12 1 oluyor bazen hala direniyor. Uyku eğitimi alacak gücümde yok. Ama yaşadıklarımla bu problem beni yormaya başladı. Memeden çıkarınca kalkıyor nasıl bıraktırabilirim. Anca gece bazen sallayarak geri dalıyor ve hala geceleri mutlaka saat başı kalkıyor emmek istiyor asla emmeden geri dalmıyor hatta emse bile bazen bikaç saat uyur uyanık takılıyor dalmıyor geri.