Adetim bitti ama lekelenmem başlardı normal de doğum kontrol hapı kullanıyordum ama bu ay almayı unuttuğum için kullanmadım ve bu lekelenme normal mi hap tan kaynaklımı acaba namaz kılacaktım lekelenme başladı günaha mı giriyorum anlamadım benim dışım gelişiyor ama kalmadım namazı da