Emziği bıraktırmaya çalışıyorum elinden gelse gün boyu sürekli emer emziği kızım bu gün baya bir denemeye çalıştım gün içinde uyanıkken hiç vermedim gündüz uyuturken denedim 1 saat boyunca uğraştım asla ama asla uyumadı en son çok ağlayınca hırpalansın istemedim verdim şimdide saat 9 dan beri yatağa geçtik mamasını içirdim beşiğe koydum salladım ama yok asla uyumadı ayağımda salladım uyumadı sürekli beşikten çıkmak istedi beşikten aşağı baktı çünkü sabah kendine oyun yapmıştı yere atıyordu sürekli yere yatağın üstüne bakıp emzik aradı en son saat 10.30 oldu şimdi dayanamadım verdim ağzına emziği alır almaz beşiğine geçti iki salladım yattı bunun başka bir çözümümü yok mu çok üzülüyor ama üsten 2 dişi baya geride çıktı o yüzden mutlaka bıraktırmalıyım