Merhabalar oğlum 7 ay 8 günlük emerek uyuyan bir bebek, fakat son bir haftadır uyku saati geldiğinde emmek istemiyor kendini geri atıyor ve uyuyana kadar ağlıyor ama çok zor uyuyor bu durumu yaşayan var mı ? Tam saatlerini düzene soktum derken bu saate kadar uyumadı😭 şuan salonda oylece oturuyoruz. Geçici bir süreç mi? Fikirlerinizi almak isterim🥹