Anisa021121 3.5 aylık şuan aynı odadayız ama maxxxx 2 ay sonra yan odaya alacagım anlamadan ayırmak bana mantıklı geliyor aksi halde büyüdüğünde ayırırsak kendisini artık istemediğimi felan düşünebilir hiçbişey hatırlamadan kendi odasını benimsemesi daha mantıklı geliyor. Nacizane düşüncem