Ysgl26 çok katılıyorum. Benim oğlumda da var kaç aydır bu hırçınlık, şuan 19 aylık . Hiç ağzımıza almıyoruz bunu. Büyüyor ve karşı koyuyor. Yeni huylar keşfediyor başlıyor inatlaşmaya 1 haftaya alışıyoruz sakinleştirmenin yollarını öğreniyoruz geçiyor. Dışarıya çıkarıyoruz , farklı şeyler yapıyoruz. Bana da çok itici geliyor bu 2 yaş sendromu tanımı. Huysuzluk edebilir yani bunu her yaşta yapar çocuk. Dün kocaman top neden küçük kamyonun üzerinde durmuyor diye kendini yerlere attı mesela 😅 hemen dışarı çıktık