Arkadaşlar çok değişik bir olayla karşılaştım. Daha doğrusu yaşadım. Ben kuran okurken kızım ağladı kucağıma aldım sonra kuran okumam bitti ve mamasını yaptım. Sonra kızım ekranda hocayı görünce ağlamaya başladı. Sesinden de korktu. Yani böyle şeyler yaşamak normal mi?