Hanımlar merhaba. Dün eşimin tarafından yakın bi akrabası bana kilo aldıgımı ve ondan daha kilolu olduğumu söyledi. Ben 23 yaşındayım ama o 40 yaşında beni kendiyle kıyasladı🙄 bende zaten hem doğum çatlaklarımdan hemde kilomdan çok şikayetciydim. İlk başta kilom iyiydi ama 3 ayda güzel kilo aldım🙄 emzirdiğim için gerçekten çok yiyorum . Çok su da içiyorum ama kilom gittikçe yükseliyor . Az yerim aslında ama sütümde azalma olur mu diye düşünüyorum çünkü meme reddi yaşadık ve çok savaş verdim. Sütüm varken emmedi ama kilo vereyim derken de sütüm azalırsa çok üzülürüm. Emzirdiğim halde kilo verebilir miyim fikri veya düşüncesi olan yardımcı olabilir mi lütfen 🙏🏻