Nika Hocam evet kanunen öyle bir hakkınız var ama her zaman işler bizim istediğimiz gibi gitmiyor. Misal tek öğretmensek ve yerimize kimseyi bulamazsak dolu dolu 30 saat derse girip çok daha fazlasının yandığını görebiliriz. İdarenizle aranızda olan bir durum. İsterseniz saati parça parça böler.