Kızlar yardımcı olun lütfen 🫠 Oğlum doğduğundan bu tarafa wee nin küçük suluğundan başka suluktan asla su içmiyordu.( Biraz takıntılı galiba Chicco emziğinden başka emzikte asla almıyor markası aynı olup deseni farklı olsa bile. 😂) Şimdi Philips in yeşil pipetli oaln suluğundan aldım. Pipetle denemeler yaptık tabi önce onunla çok güzel su içen bebeğim bu sulukla asla su içmek istemiyor. Nasıl alıştırabilirim ya da zamanla alışır mı? Bu alışma sürecinde eski suluğunu kullanmalımıyım sizce? Yardımcı olursanız çok sevinirim.