Antalya0703 Kullanıpta memnun kaldığınız çamaşır makinası hangi marka acaba arçelik kullanıyorum 7yıldır 3yıldır tüm çamaşırlarımızı tüylenme yaptı kaç kez servis geldi çözüm olmadı yenisini de alamadım artık almayı düşünüyorum tozlu çıkıyo çamaşırlar resmen
alpsmother_ Antalya0703 Arçelik pişmanlıktır maalesef bende aldım başıma bela ettim bosch Samsung Siemens bu markalardan alın alacaksanız bunlar sağlam markalar