aysegultuna canım önce küçük bir yerde denemen gerekiyordu. Ben üç yıldır kullanıyorum. Yüzümde sarı ama çok tüy vardı fondötenim pürüzsüz durmuyordu rahatsız oluyordum. Daha sonra ustura denedim. Önce yüzümü yıkıyorum sonra kayısı yağını yüzüme sürüyorum. Yüzümğ yıkamamın sebebi yağın daha iyi emilmesi. Sonra usturası paralel şekilde tutup tüylerimi alıyprum bir kere uyguladığım yere üçten fazla uyhulamıyorum zaten alınmış oluyor ama tahriş olmasın diye ayrıca dikkat ediyorum. Daha sonra ustura o eczaneden aldığım bir dezenfektanla temizliyorum. Bu çok önemli. Yüzünde sivilce varken yapmaman gereliyor. Ben çok memnunum ekstra bir artış olmadı, ölü derileri de alıyor, tüylerim sert bir şekilde çıkmıyor. Amaaaaa unutmamalısın ki her cilt farklıdırrrr✨