zumra-19 Bebeğim 2500 doğdu 2200e düştük hipp organic combiotic kullanıyorum doğduğundan beri kilo alımı gayet güzel hiç kabızlık yapmadı
Mutluanne30 Hipp cok iyi bir mama. Gözle görülür kilo aldırıyor. Asla kabızlık yapmıyor. Anne sütüne en yakın mamalardan biri. Ben cok memnun kaldım.
Tngabd Rabiaozcan34 Aptamil daha çok kilo aldırıyor ama kabızlık ve gaz yapıyormuş diye duydum ben hipp kullanıyorum kilo alımı normal bebeğimin