Zeynolii Kızlar merhaba 4 yıl önce üniversiteyi bıraktım 2 tane dersim vardı tekrar devam edebilir miyim? 4 yıl geçti kayıt silinmesi gibi bir durum olur mu ?
Karmom Azami öğrenim süresini geçtiyse, lisanslar için 6 önlisanslar için 4 yıl, silinmiştir kaydınız