Bizimde böyleydi ne yapacağımı şaşırmıştım. Çok üzülmüştüm. Uyuttuktan sonra veriyordum falan. Zaten ek gıda sürecindeydik doktorumuzda tamam içmesin dedi çokta rahat ettik gündüz ek gıda gece uyandığındada mama verdim hep. Ama tabi enfeksiyon vs başka bir sorun olmadığına emin olun. Birde başka biberon deneyebilirsiniz ☺️ ama üzülmeyin.