Merhaba kızlar oğlum 3.5 aylık ve erken diş çıkartacağını söyledi doktorumuz sürekli eli ağzında çok salya akıtıyor diş jeli sürüyorum ama çok huysuz ağlıyor uyuyamıyor uyuduğunda sık sık uyanıyor ve uyku rutinimiz bitmiş durumda ne yapmam lazım sizin önerileriniz nedir ?