Arkadaşlar 9.5 ay önce doğum yapmıştım. Bu üçüncü doğumdan sonra regl düzenim berbat oldu. İki ay olmadım, bir ay oldum günde 10 kere çocuk bezi kullandım , iki gün lekelendim bidaha olmadım vs. Vs. Derken geçen ay kadın doğuma gitmiştim bi kist görüldü ama net olarak ne kisti olduğunu anlayamadılar. Bir doktor çikolata kistine başka bir doktor içi boş bir kese benzeri birşeye benzetti. Bir sürü kan tahlili yapıldı. Kanserle ilgili değerlere falan bakılmış neden olduğunu bilmiyorum. 3 ay sonra tekrar gel demişti. Geçen ay o muayeneden iki gün sonra regl oldum . Hatta tatilden iki üç gün önce şansımdan 😏 . Neyse işte ben bu ay yine regl olamıyorum günüm geçti ( birde bu ay kondom yırtılması yaşayıp ertesi gün hapı içmiştim 🥺🥺). Şuan aşırı derecede bel ve kasık ağrım var . Sadece ara ara kahverengi akıntı geliyor. Bir de bu hafta sonu düğünümüz var onun için de diyet yapıyordum 7 kilo verdim ama şuan kaç gündür takılı kaldı kilom 😔😔😔. Varmı sizin şunu yaptım kanamam başladı dediğiniz şeyler. Bugün kekik çayı içtim iki gündür de regl olmak için karın ve kasık bölgesine yapılan bir masaj var onu yapıyorum ama tık yok 😔 .
Biraz uzun oldu kusuruma da bakmayın 🤭❤️