Merhaba bebeğim 2 aylık ilk doğduğunda göğüslerin mastit olmasın diye kolostrumu da sağıp buzluğa atmıştım. Şimdi kolostrumun çok faydalı olduğunu tekrardan okudum o sütün de süresi bitmeden 3 ay dolmadan bebeğime vermemde sakınca olur mu ? Bilen birileri var ise aydınlatabilir mi