cihangirm ben bekarken çık korkardım Annemlerde memlekete giderlerdi gelmezlerdi hemen kalrlardı baya e ben çalışıyorum evde yalnızın şöyle bi teknik buldum belli odaların ışıgı sabaha kadar acık olurdu salonda yatardım tv de sürekli acık olurdu uyuyacagm vakit sesini kısardım ama tamamen değil uyuyakalırdım öyle sizde böyle deneyebilirsiniz