Aylamm0903 Menenjit aşısını ilk 3 aylıkken yaptırdım suan 6. Ay yaptıracagım ve 12. Ayda siz ne zaman yaptırdınız ?
atlassmoms Aylamm0903 9. Ayda yaptırcam bu ayın sonunda birde 12 yada 13 aylıkken yaptırıcam onun belli bir ayı yokmuş zaten ebe öyle söylemişti
Elifmihra7206 Bulutball merhaba bizde yaptırmayı düşünüyoruz ama ben korkuyorum sonrasında çok ateş oluyormuş bişey olursa diye tedirginim sizin bebeğinizde yüksek ateş oldumu
Ambrossia Bir doz yaptırılsada oluyormuş öyle bir duyum aldım doğru mu acaba? Ama tabi ilk aylarda yapılınca diğer dozlarda gerekliymiş büyüyünce 2 yaşa kadar bir doz yapanlar varmış arkadaşım bahsetmişti
Aylamm0903 Elifmihra7206 hayır hic birsey olmadı ben eve gelınce bi cay kasıgı calpol verdim hiç bi sorun yaşamadık
Bulutball Elifmihra7206 Sadece 3. Ayda hafif ateş ve huysuzluk oldu diğer aylarda ateş bile olmadı, ateş düşürücü hiç kullanmadım öyle diyeyim
Elifmihra7206 Aylamm0903 çok teşekkür ederim peki 2.ay verem ve karma aşısında bir sıkıntı yaşadınızmı
Elifmihra7206 Bulutball çok teşekkür ederim peki 2.ay verem ve karma aşısında bir sıkıntı yaşadınızmı
Bulutball Elifmihra7206 Onlarda da sorun olmadı, genel olarak biz aşı sonrası sorun yaşamadık şanslıyız bu konuda 😊 Umarım bebeğiniz de kolayca atlatır 🙏