Semanurrrrr yani şimdi bişe diyecegim yanlış anlamayin bu testleri yapınca noluyo ki sakat olsa aldiracak değilse yaptırmasın çevremde çok kişide 2 li testleri hep sorunlu çıktı 9 ay stres yaşadılar doğdu bebekler taş gibi sağlam oldu hep doktorlar hasta ölür yaşamaz sakat aldir dediler çok kişiye hepsinin bebeği sağlam en basitinden kuzenim geçen yıl doğum yaptı engelli konuşmaz yurumez dediler 2 li tarama 3 lu tarama da doğurdu çocuk 1 yaşında yuruyo konusuyo çok saglikli