cansu0655 Kızlar bugün tam 1 hafta oldu sezeryan olalı. Wc çıkabiliyorum, gaz da çıkarabiliyorum ama buna rağmen öyle bir gaz sancısı yaşıyorum ki nefesim kesiliyor ağlatacak derece de oluyor buna ne çözüm önerirsiniz yaşayan var mı
Ayferde cansu0655 normal doğumdan da oluyo bağırsaklar eski haline dönmesi biraz sancı oluyo bol bol su için haret edebiliyorsanız oda rahatlatır
mervebegum cansu0655 merhaba, 52 gün oldu çok fena gaz sancısı çektikten sonra bilgim oldu. Türk kahvesi için iyi geliyor :) geçmiş olsun
Kuzeyinannsi cansu0655 aynı agrıyı 3 gün çektim gaz ağrısı olduğunu bilmiyordum sınra doktora gittim doktorum alttan ultrasonu muayene etti ve gaz sancısı olduğunu söyledi. buscopen yazdı aşırı iyi gelmişti.
Ayferde cansu0655 daha yeni doğum yapmışsın herkes çabuk toparlanmıyo benim 2 3 ay sürdü sanırım ekmek tüketmeyin
March Aynı sorunu yaşadım maalesef hatta hastaneye gitmek zorunda bile kalmıştım o sancıdan. Hareket edin, yürüyüş yapın hatta sırt üstü yatıp bisiklet çevirir gibi egzersiz yapın. Sabah aç karnına kuru kayısı, incir yiyin. Çörek otu da çok iyi.
cansu0655 March sırt üstü yatabiliyorum şuan sadeceama dikislerimden dolayı bisiklet hareketi beni biraz zorlayabilir onun dışında incir muhakkak denicem kayısı komposto olarak içiyorum